sunnuntai 6. toukokuuta 2012

Kakkostreffit osa 1

Voi jehna, voi jehna, Voi jehnan JEHNA!

Olipa ihanaa ihanaa ihanaa käydä katsomassa Oona tytteliä ja poikia pitkästä aikaa.. Kamera on taas laulanut koko reissun tosi ahkerasti koska en tosiaankaan käsittänyt miten vaikea voi olla saada pennuista hyviä kuvia! :D No, jos kuvia parin tunnin vierailusta tuli 108 kpl niin luultavasti niistä on edes pari onnistunut.. Tässä ensin mielestäni hauskoja tilanne kuvia.



Pennuista oli tosi vaikea pysyä selvillä että kuka on kuka, koska meno oli niin hurjaa! Välillä aina arpoi lattialta yhden pennun ja katsoi "olisiko tämä Oona" :) Hurjan hauskaa oli, kauhea ikävä tuli ja taas koko matkan jännitti! Me ei olla Jennin kanssa varmaan ikinä istuttu autossa niin vakavina ja hiljaa kuin mitä me oltiin kun Uuraisiin lähdettiin! Takaisin kun tultiin niin kummallakin oli vain pennun kuvat silmissä, haha.. 


Enää kolme viikkoa! Kolmen viikon päästä mulla on siis koira.. Jännä vain että ennen sitä pitäis vielä valmistua koulustakin ja uuteen hakea.. :D Kuinka mä kerkeen..


Tässä voi melkein nähdä pentujen naskalihampaat.. Vähän noi puri lujaa! Yksin poika oikeen ettimällä etsi mun akillesjänteen ja upotti naskalinsa ihoon. Vähä otti kipiää :D


Oona antoi kans selkään mun kameran nauhalle.. :D


Päästiin todistamaan ensimmäisiä seisotusharjotuksiakin! Nättinä oli kaikki! Oonaki vaikutti ihan luonnonlahjakkuudelta. ;) Vaikka siis ehkä mun ei kannata sanoa mitään ku tämä seisotus oli ehkä elämäni kolmas seisotus minkä yleensäkkään oon nähnyt..


Pakko vielä kertoa Simosta.. Jestas että siinä oli kyllä aikamoinen pakkaus! Siitä tulee kyllä aikamoinen koira! Ensimmäisenä aina kokoajan tutkimassa uudet asiat kuten mun laukku ja kamera :D Simo kyllä valloitti mun sydämmestä kans osan.. Kaikki ne oli kyllä yli ihania taas ja valtavasti olivat kasvaneet!

Ens saanut yhtäkään kuvaa siitä, mutta Oona roikkui äitinsä korvakarvoissa kokoajan :D Oli kyllä aika huvittavan näköistä kun Suvi vain kävelee eteenpäin ja raahaa yhtä kakaraa perässään =)



1 kommentti: