keskiviikko 2. toukokuuta 2012

Vilahdus

Tämä asia nyt ei välttämättä tähän blogiin kuulu, mutta kerron tämän nyt joka tapauksessa! Joko mä olen tulossa hulluksi, tai sitten Topi, meidän reilu puolentoista vuoden vanha kissa on sittenkin hengissä. Topi on ollut reissussa nyt uudesta vuodesta lähtien ja toivo kissan paluusta heitetty aikoja sitten. Mulla oli itseasiassa sellainen fiilis jo ekan päivän jälkeen että nyt ei oo kaikki hyvin. Eilen illalla (yöllä) kun olin juuri menossa nukkumaan huomasin että jotain liikkuu meidän takapihalla, tarkensin katsetta ja näin että aivan juurikin Topin näköinen kissa vahtaa mua takaoven lasista!

Enpä siinä sitten käsittänyt ollenkaan että jotkut normaalit ihmiset saattavat yöllä nukkua ja aloin siinä sitten tohkeissani kiljua että onko tua oikiasti Topi! Vielä enemmän mulla oli järkeä päässä siinä vaiheessa kun rynnistin takaovelle katsomaan kissaa lähempää.. No kyllä mäkin juoksisin pakoon jos tämmönen yöllä juoksis kohti. Menin takapihalle ja huuhtelin Topia, yritin kissittää ja vaikka ja mitä mutta turhaan. Ei se halunnut näyttää naamaansa mulle enää uudelleen..

Olisi kyllä aika kiva jos Topi tulisi takaisin kotiin. Tuli tässä aika hirmuinen ikäväkin kun tämän postauksen myötä aloin katsella Topin kuvia. Yhyy :( Jossitellaan vähän lisää sanomalla että jos Topi tulee kotiin, kuinkahan se loukkaantuu kun Oona tulee myös :D Noo, eipä ole kissallakaan kuin vaan totutteleminen.





Etsi kuvasta kissa :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti