lauantai 12. toukokuuta 2012

Ulkoilua

Oona ja Simo vauhdissa =)

Sain uusia kuvia kasvattajalta jo varmaan viikko sitten, mutten ole muistanut/jaksanut vielä tehdä kuvista erillistä postausta. Nyt on pieni hetki aikaa kirjoitella, kun "viimeinen" Kauhajoella vietetty yö on takanapäin. Tai, onhan mulla vielä koirahieronta viikonloppuja kaksi kappaletta. Mutta mun mielestä se on niin eri asia..


Oona ja pojat pääsi siis taas käymään pihalla, ja ainakin kuvista päätellen niillä oli tosi mukavaa! Lisäksi Oona joutui hihnanpäähän ekaa kertaa ja hmm, lupaavalta vaikuttaa. :D Tarja sanoi että leikin varjolla mennään ja siltä se myös näyttää! Kuinkahan vaan tota hihnan suussa kantamistakin sitten lähtisi kitkemään pois.. Kamalaa kun alkaa koiran tulo oikeasti olla todella lähellä! Ja mulla on vielä monta asiaa mistä pitäisi ottaa selvää. Eniten mua huolettaa siis koiran koulutus, mutta ymmärrän sen ettei koiran koulutusta voi oppia mitenkään ilman sitä koiraa. Lisäksi tää meidän kämppä on yks räjähdys! Täällä pitää niin siivota! On sähköjohtoja, vaatteita, pölyä, leivänmuruja(vihaanvihaanvihaaaan!), ihmeellistä roinaa, turhaa krääsää. Roskiin vaan kaikki! Jep, eli tää kämppä ei nyt siis todellakaan ole vielä pentuystävällinen, mutta onneksi mulla on vielä muutama viikko aikaa.






Hienosti oli siis alkanut talutusharjoitukset. :D

Jee olen jänis!

Hyvin sopii tua kaulapantakin ;)


4 kommenttia:

  1. Voi suloisin Oona! <3 Luonnetta siltä kyllä löytyy, pieni mutta pippurinen! ;) Soita mulle jos tarviit(te) apua operaatiossa kämppä Oonaystävälliseksi!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, sä taisitki vkloppuna nähdä et joo, ei ehkä mikään paras pentukoti :D Mut joo, kyl tää tästä.

      Poista
  2. mulla on kaksi Oonan sukulaista ja molemmat veti tai piti tuosta hihnasta aluksi aina kiinni hampaillaan, ei ne kauaa jaksanu kun itse jo sen lopetti :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Okei :) Joo, luulis ny sitte että Oonaltakin se lähtee pois ajallaan :)

      Poista