perjantai 18. toukokuuta 2012

Projekti "kämpästä-oona-ystävällinen"


Eli, kuten jo aiemmassa postauksessa sanoin, tää kämppä OLI yksi räjähdys.. Homma aloitettiin rehellisesti hommaamalla pahvilaatikkoja. Varaston järjestäminen toisena tehtävälistalla, koska tää kämpän kaappitila ei ole mikään päätähuimaava ja eikö normaalit ihmiset säilytä esim. talvivaatteita varastossa? Varastostakin tuli nyt niin siisti että sinne olis voinu vaikka muuttaa! ..Yks lisähuone ei kyllä tosin olis pahitteeksi.. Harmi et toi varaston ovi on senverran hankala et mulla ainakin menee hermot joka kerta kun yritän saada sitä auki :D

No, hommaa oli sen verran että oikein Jonikin joutui tarttumaan imuriin ja kyllähän mä olin ihmeissäni! Ei se kauhean montaa kertaa oo imuriin koskenut, kun meillä tää työnjako on aikanaan jaettu niin että minä siivoan. (hyvä niin, koska mulla on ehkä turhan tarkka silmä siivouksen suhteen sitten kun aloitan, että tänäänkin kyllä sain tulla imurilla uudestaan Jonin jälkeen.. tärkeintä on et se kuitenkin teki jotain ja tekeehän se paljon. <3)


Tältä nyt sitten näyttää, vietiin mattokin jo pois ku tajusin just että hitto, kun mä maanantaina lähden niin mä tuun kotiin seuraavan kerran Oonan kanssa! Mulla on siis vielä yksi viikko koulua Tampereella, sitten ois koirahieronta viikonloppu ja sit OONA!! Apua! Ihanaa!

Mulle yks kaveri sanoi kun puhuttiin puhelimessa että mun ääni kaikuu, haha. Kyllä täällä niin kolkkoa on sen tavaramäärän siivouksen jälkeen ettei ihmekkään että vähän kaikuu! Takapiha pitäis laittaa kans kesäkuntoon, mutta se on vain siksi että mulla on valmistujaiset, en usko että Oona laittaa pahakseen vaikken ookkaan kaikkia rikkaruohoja nyppiny sen kunniaksi. ;)


Siivouksen yhteydessä lelukoppa (jota en oo vielä esitelly, nyt esittelen: katsokaa uljasta lelukoppaa!)
sai myös oman paikan. Tuommosen mä juuri halusin, häiritsee vaan kovasti kun se on kuvassa vinossa.

Kertaalleen esitellyt lelut :)

Nyt alkais vaikuttaa hieman siltä, että Oona saa tulla! Voikun se voisikin tulla jo vaikka huomenna.. Mutta ei.
Tarja oli laittanut uusia kuvia Oonasta ja Simosta ja voi jehna kuinka ne on taas kasvanut. Harmittaa kun ei voi olla Oonan kanssa jo nyt, mutta onneksi mulla on monta vuotta edessä Oonan kanssa. Teen uuden postauksen kuvista kunhan kerkeän :)


ps. kuinka hyvä pitää olla että pesee avainlukukorttinsa pesukoneessa? no, ei tarvi olla kuin minä! Ei hitto mä nauroin kyllä itelleni että jepjep, enpä olisikkaan tätä tarvinnut :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti